Laatste nieuws

Stadstuingesprekken

Samen met René Felen van Triplewin Sport heb ik het plan opgevat om eigenaren en/of directeuren van relatief kleine ondernemingen uit te nodigen voor wat we de ‘Stadstuingesprekken’ hebben genoemd.

Waar vroeger een organisatie nog zelf aan haar gewenst beeld kon bouwen, gaat dit principe vandaag de dag niet langer op. Mensen willen oprechte, geloofwaardige en betrouwbare informatie over een organisatie. Ze willen weten wat de organisatie werkelijk voor een waarde toevoegt. De keuze voor een organisatie wordt gemaakt op basis van een betrouwbare reputatie en niet langer op basis van een (ongeloofwaardige) campagne. Of je nu bezig bent met een strategisch communicatie- of marketingplan, je nadenkt over een advertentie, je contact hebt met je klanten, of je medewerkers op jouw wijze wilt laten communiceren, dan zul je moeten stilstaan welk beeld je wilt overbrengen.

Hoe komt mijn organisatie over bij diegenen waar je als organisatie het meest van afhankelijk bent. Maar wat is dat eigenlijk en hoe communiceer je dat met je medewerkers?

Zoals het er nu uit ziet zullen we de bijeenkomsten nu plannen in september, oktober en/of november van dit jaar.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s